Utubering 2015 - 2018

Historie

Jak vznikal největší festival generace Z v České republice

Jak to začalo

Nápad se zrodil 15.12.2014

"Vytvoříme festival pro teenagery, který v Česku neexistuje. Na den vypneme počítače a půjdeme slavit někam na louku. Uděláme program s největšími hvězdami, které nás budou opravdu bavit."

VYTVOŘÍME NĚCO, CO TU JEŠTĚ NEBYLO !

Utubering

1ROČNÍK

V roce 2015 jsme vytvořili unikátní festival

Měli jsme před sebou prázdný papír, spoustu nápadů a 6 měsíců na realizaci. To, že by se na akci "pro teenagery" sešlo více než 10.000 lidí, se většině kolem nás jevilo jako úplné šílenství. Nakonec byla návštěvnost ještě jednou tolik vyšší, což přineslo i některé organizační potíže.

Přestože nás zastihlo nehostinné počasí, atmosféra byla jedinečná a my jsme měli po tomto pilotním ročníku spoustu poznatků, jak v akci pokračovat a zásadně ji vylepšit.

 

Nejlepší momenty 1. ročníku …

        

2ROČNÍK

Omezili jsme kapacitu, ale přidali jsme Brno

Omezení kapacity se ukázalo jako nezbytný krok pro zachování co nejvyšší kvality akce - počet návštěvníků se omezil na symbolických 11.111, ale jako kompenzaci velkého zájmu jsme přidali Utubering v Brně. Druhým zásadním vylepšením bylo naše vymezení se proti podpisovým akcím, protože nám prostě nepřišlo cool jít na akci a stát hodinové fronty na podpisy. Hlavním lákadlem akce je důraz na program a tedy zážitky, které nejde zažít na žádné jiné akci.

I díky dalším organizačním vychytávkám se druhý Utubering setkal s nadšenými reakcemi návštěvníků a nám dodal extra velkou chuť do přípravy následujícího ročníku.

 

Nejlepší momenty 2. ročníku …

        

3ROČNÍK

Do třetice všeho nejlepšího - do té doby nejvychytanější Utubering

Měli jsme za sebou vydařený ročník, ale zařekli jsme se, že nechceme pouze opakovat již osvědčené postupy. Proto jsme třetí Utubering obohatili o nové nápady a dosud nejširší program. Protože ani VIP vstupenka nemůže garantovat vyfocení se s oblíbeným účinkujícím, zavedli jsme novinku v podobě Utubering Exclusive - rozšířeném programu o další 3 hodiny pro skalní fanoušky (a pouze pro 20 % z celkové kapacity akce). Festival se přesunul v obou městech na sobotu, kdy mají všichni celý den volno a mohou tedy dorazit i ze vzdálenějších koutů republiky.

Třetí Utubering zaznamenal opět vynikající ohlas a velké těšení na to, co přinese další ročník.

 

Nejlepší momenty 3. ročníku …

        

4ROČNÍK

Čtvrtý ročník - zcela mimořádný Utubering

Po třech letech inovací a nejrůznějších změnách v konceptu jsme se rozhodli, že ve čtvrtém ročníku koncepčně navážeme na úspěch předcházejícího ročníku, kde si návštěvníci velmi pochvalovali zavedení Exclusive programu, a zaměříme se na vychytání i těch nejmenších detailů. Zejména jsme si chtěli dát záležet na informovanosti návštěvníků jak před akcí, tak na akci samotné. Vytvořili jsme pro obě města mobilní aplikaci, ve které měli návštěvníci všechny informace o festivalu a v areálech umístili velké množství informačních bannerů. Kromě těchto inovací jsme opět připravili kvalitnější a zábavnější program, a to jak na pódiích, tak v zónách youtuberů.

Čtvrtý Utubering byl mimořádný a my ho na základě reakcí návštěvníků můžeme označit jako dosud nejlepší v historii. A to je pro nás ta největší a nejlepší výzva do příštího roku.

 

Nejlepší momenty 4. ročníku …

        

5ROČNÍK

Společná oslava nás všech!

Po mimořádném čtvrtém ročníku jsme byli plní chutě a elánu oslavit 5. narozeniny ve velkém stylu a opět přinést něco nového a posunout tak Utubering na další level. Navázali jsme na zlepšenou informovanost návštěvníků před akcí i během akce, prodloužili jsme veškeré přípravy, mírně poupravili koncept a dali jsme si dva hlavní cíle. Připravit nejbohatší program, který kdy na Utuberingu byl a také zkusit udělat festival více dostupný a přátelský pro dospělé doprovody. Na místo dřívějších čtyřech pódií jsme jich postavili hned šest, čímž jsme dosáhli toho, že se na Utuberingu v Praze a Brně představilo více než 40 účinkujících (od youtuberů přes olympioniky až po hudební hvězdy) v neuvěřitelných 93 programech. Tím se nám podařilo z youtuberské akce udělat multižánrový festival pro generaci Z. Pro dospělé návštěvníky jsme nově zavedli vstupenku typu Rodič, se kterou se dospělý doprovod dostal již na Exclusive program, ale za výrazně nižší vstupné. V každé sekci festivalu jsme postavili tzv. odpočinkové zóny, kde si mohli rodiče sednout, aby na své děti viděli a měli je neustále na dohled. Zároveň jsme program pro rodiče rozprostřeli po všech pódiích v areálu a někdy jsme ho dokonce propojili s youtuberským programem.

Pátý ročník jsme pracovně označovali jako jubilejní narozeninový ročník. Cíle, které jsme si stanovili se nám, dle reakcí návštěvníků jak v areálu, tak na sociálních sítích, podařilo splnit, a tak se jednalo o tu historicky nejlepší společnou oslavu nás všech.

 

Nejlepší momenty 5. ročníku …

        

 

Vstupenky na 6. ročník brzy v prodeji

Šestý ročník překoná všechny předcházející!

Již brzy